Seurakuntalehti Kotiviesti

Kotiviesti on toiminut yhteistyössä Warkauden Lehden kanssa vuoden 2017 alusta lukien. Kotiviesti-lehti ilmestyy vuonna 2024 neljä kertaa vuodessa, Warkauden Lehden keskelle nidottuna ja verkkoversioina. Lisäksi kaksi Kotiviestin numeroa ilmestyy vain verkkoversioina.

Digilehti aloittaa 2024

Kotiviestistä tehdään jatkossa paperilehden pohjalta myös rikastettu digilehti. Rikastaminen tarkoittaa, että kirjallisten juttujen oheen on saatettu liittää kuvagalleria, ääni tai video, jotka ovat erikseen katsottavissa.

Vuonna 2024 ilmestyvät lehdet seuraavasti:

27.1. (digi 29.1.) / 23.3.(digi 25.1.) / 3.6. vain digi /17.8. (digi 19.8.) / 7.10 vain digi  /23.11. (digi 25.11.)

Pääsiäisen digilehden voit lukea täältä!

Näköislehti

Näköislöeti on periaatteessa seattavan muotoinen pdf. Siitä voit tulostaa vaikkapa menopalstat sivukohtaisesti.
Lue uusin nro 2 /2024  näköislehti Warkauden Lehden sivuilta.

Hae omasi

Uusia Kotiviesti-lehtiä toimitetaan haettavaksi Varkauden kirjaston aulaan (Osmajoentie 1) ja kaikkiin seurakunnan toimipisteisiin sekä Kangaslammin asiointipisteelle (Kangaslammintie 5). Lisäksi lisänymeroita toiitetaan palvelutaloihin ja vahustenkoteihin. Mikäli teillä on tarve ylimääräisille numeroille, ottakaa yhteys Karoliina Mustoseen (karoliina.mustonen@evl.fi, p. 040 5727 850).

Äänilehti

Pohjois-Savon Näkövammaiset ry tuottaa äänilehtinä Pohjois-Savon alueella ilmestyviä paikallislehtiä sekä omaa tiedotuslehteä Valokiilaa.  Myös Kotiviesti on tilattavissa äänilehtenä. Lukijoina toimivat paikalliset äänet. Äänilehdet julkaistaan internetissä Daisy Online -palvelussa sekä postitse toimitettavana CD-levynä. Äänilehdet ovat kuunneltavissa Daisy-soittimilla, älylaitteilla ja tietokoneella.

Kotiviestin äänilehden tilaukset:
Pohjois-Savon Näkövammaiset ry
puh. 0440 613 161.

Arkisto

Joitain vanhoja näköislehtiä on luettavissa myös Issuu.com -julkaisujärjestelmässä. (Versio ei tue Lue ääneen -toimintoa. Linkki avautuu uudelle välilehdelle.)

Vanhojen 2018-2022 lehtien pdf-versioita netissämme.

Tilaaminen

Kotiviesti jaetaan Varkauden alueelle pois lukien Kurolan, Akonlahden, Harjurannan, Kangaslammin ja Viljolahden alueet. Jos et saa Kotiviestiä, voit noutaa sen seurakunnan toimipaikoista tai pyytää lehden postitusta maksutta Karoliina Mustoselta puhelimitse tai tällä lomakkeella.

Kotiviestin voi myös tilata Varkauden ulkopuolelle hintaan 19 euroa/vuosi. Tilaa Kotiviesti Karoliina Mustoselta!

Ilmoitusmyynti ja juttuvinkit

Kotiviesti ilmestyy Warkauden Lehden välissä. Maksullisista ilmoituksista voit kysyä Savon Median myyntineuvottelijalta
p. 040 745 0402.

Mikäli haluat esittää toiveen esimerkiksi raamattupiiristänne, luottamushenkilöstä tai vaikkapa seurakunnasssa aktiivisesti toimivasta henkilöstä kertovasta jutusta, olethan yhteydessä suoraan Karoliina Mustoseen.

Aikataulu vuodelle 2024

Printtilehti  la 27.1.    sähköisenä: 29.1.
Printtilehti  la 23.3.    sähköisenä: 25.1.
Printtilehti  la 17.8.    sähköisenä: 19.1.
Printtilehti  la 23.11.  sähköisenä: 25.1.

Sähköinen rikastettu - lehti (ei printtinä)

ma 3.6.
ma 7.10.