Rippikoulu on seurakunnan järjestämää kasteopetusta. Rippikoulussa nuoria perehdytetään kirkon yhteiseen uskoon ja ohjataan elämään seurakuntayhteydessä. Rippikoulu kutsuu pohtimaan omaa suhdettaan Jumalaan, Jeesuksen ja Pyhään Henkeen sekä uskonkysymyksiin.

Rippikoulumme tavoitteena on, että nuori vahvistuu siinä uskossa kolmiyhteiseen Jumalaan, johon hänet on Pyhässä kasteessa liitetty, kasvaa rakkaudessa lähimmäisiinsä, elää rukouksessa ja seurakuntayhteydessä.

Rippikoulu on matka elämän peruskysymysten äärelle. Se on mielenkiintoinen haaste ja nuoren elämässä kiinnostava ja vaikuttava kokemus. Rippikoulussa pohditaan suhdetta Jumalaan, omaan itseen, toisiin ihmisiin ja luomakuntaan käyttäen apuna mm. Raamattua, Katekismusta ja virsikirjaa.