Pääkirkon fresko sisältä

Sinun kirkkosi

Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Jos olet kiinnostunut musiikista, voit tulla mukaan kuoroihin. Jos haluat rukoilla yhdessä toisten kanssa, voit tulla mukaan rukouspiireihin. Hyppää hetkeksi irti elämän oravanpyörästä ja tule hiljentymään ja rauhoittumaan jumalanpalvelukseen tai hartauteen. Kaikille tilaa riittää, kaikille paikkoja on - tule ja löydä oma paikkasi!

Varkauden pääkirkossa vietetään messua eli ehtoollisjumalanpalvelusta sunnuntaisin klo 10. Kangaslammin kirkossa kokoonnutaan jumalanpalvelukseen sunnuntaisin klo 12. Seurakuntamme erityinen iltakirkko, Ankkurimessu, järjestetään kerran kuussa Kuoppakankaan seurakuntakeskuksella.  Myös seurakunnan muissa tiloissa järjestetään silloin tällöin jumalanpalveluksia.

Tervetuloa mukaan!

Jumalanpalvelus Kuoppakankaan seurakuntakeskuksella.
Tervetuloa messuun!

Seurakuntamme messuvapaaehtoisten WhatsApp-ryhmään etsitään säännöllisesti uusia jjäseniä. Toivomme juuri sinua mukaan tekstinlukijaksi, kolehdinkantajaksi, somistajaksi, tervetulon toivottajaksi, silmälasien pyyhkijäksi tai keksitään yhdessä juuri sinulle sopiva tapa rakentaa yhteistä juhlaa.

Ilmoittaudu ryhmään seurakuntamme papeille.

Kirkkoherra
Seurakuntavirasto, Ahlströminkatu 19