Antti Railion joululaulujen musiikkivideoita kuvataan Varkaudessa

antti_railio_L.jpg

Varkauden pääkirkkoa katsellaan kohta monesta ruudusta. Antti Railio ja Jere Koistinen kuvasivat siellä Railion uuden perjantaina 8.11. ilmestyvän Mielen rauhaa -joululevyn nimikappaleen musiikkivideota.

– Edellinen video tehtiin Seinäjoella, niin nyt on mukava tulla tänne. Kaupunki näyttää hienolta, leppoisan oloinen Antti kertoo tuntemuksiaan Varkaudessa työskentelystä.

Antti kertoo halunneensa tehdä joululevyn lapsesta saakkaa. Joululaulut herättävät monissa ihmisissä suuria tunteita. Se sopii hyvin Antin ajatuksiin musiikintekemisestä ja tulkisemisesta muutoinkin.

– Musiikki on ollut minulle itselleni pakokeino ja asioiden käsittelyn väline. Haluan antaa ihmisille mahdollisuuden elää tunteensa läpi ja käsitellä niitä musikiin kautta.

Antti Railio juttelemassa Jarkko Piipon kanssa Varkauden pääkirkossa.

Musiikkivideon kuvausta varten Antti Railio seisoo kirkon keskikäytävällä.

Teksti ja kuva Tiia Klemettilä

Lue lisää Antti Railion ajatuksista Warkauden Lehdestä keskiviikkona 6.11.

Video on katsottavissa lähiaikoina Antti Railion fanisivuilla Facebookissa.

2019-11-05 15:36:00.0