Hartauksia ja jumalanpalveluksia verkossa

Useimmat seurakunnat lähettävät omilla verkkosivuillaan ja somekanavissaan jumalanpalveluksia ja hartauksia joko videona tai audiona. Tälle sivulle on koottu seurakuntien ilmoittamia jumalanpalveluksia ja muita tilaisuuksia.

Radion aamu- ja iltahartauksia sekä jumalanpalveluksia voi seurata Yle AreenassaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Myös tv-jumalanpalveluksia voi seurata Yle AreenassaLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Suurin osa tv-jumalanpalveuksista tuotetaan nyt poikkeuksellisesti studiossa.

Samoin tv:n Pisara-hartaudet voi katsoa Yle AreenassaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

VirtuaalikirkkoLinkki avautuu uudessa välilehdessä tarjoaa  jumalanpalveluksia ja musiikkitapahtumia verkossa. LivekirkossaLinkki avautuu uudessa välilehdessä on jumalanpalveluksia, hartauksia ja muuta hengellistä sisältöä. Osoitteessa kirkot.radiotaajuus.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä voi kuunnella seurakuntien jumalanpalveluslähetyksiä (vain niiden aikana).

Kirkko Suomessa -Facebook-sivullaLinkki avautuu uudessa välilehdessä pidetään mm. kotisohvakirkkoja.

Myös selkokielisiä hartauksiaLinkki avautuu uudessa välilehdessä on saatavilla verkossa. Viittovan seurakunnanLinkki avautuu uudessa välilehdessä Youtube-kanavalta löytyy viittomakielistä hartausaineistoa.

JärviradioLinkki avautuu uudessa välilehdessä lähettää monien seurakuntien jumalanpalveluksia verkon kautta sunnuntaisin.

Radio DeiLinkki avautuu uudessa välilehdessä lähettää seurakuntien jumalanpalveluksia paikallisilla taajuuksillaan. Lähetykset ovat kuultavissa myös verkossa.

Hiljaisuuden ystävät ry:n Päivän rukoushetkiLinkki avautuu uudessa välilehdessä löytyy Facebookista.

Taize-yhteisön verkkosivuillaLinkki avautuu uudessa välilehdessä on paljon muun muassa rukouksia ja hartauksia.

Herättäjä-Yhdistyksen verkkoseuratLinkki avautuu uudessa välilehdessä joka torstai Herättäjä-Yhdistyksen Facebook-sivullaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Suomen LähetysseuranLinkki avautuu uudessa välilehdessä virtuaaliset kirkkokahvit. Livelähetys sunnuntaisin Lähetysseuran FacebookissaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Medialähetys Sanansaattajien Toivonverkko-sivuLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Monenlaisia mediasisältöjä avuksi, tueksi ja ajanvietteeksi.

Podcasteja

uskotoivorakkaus.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Ruuhkahuokauksia – Kristillisen meditaation podcastLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Laten LataamoLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Suhde klinikalla -podcastLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Uutinen on julkaistu alunperin Kirkon tiedotearkistossa.

2020-10-06 10:01:00.0