Meidän seurakunta - Varkauden seurakunta

Seurakuntalaisena saa olla omana itsenään. Varkauden seurakunta on jäsentensä seurakunta.

Voit olla rohkeasti yhteydessä kehen tahansa seurakunnan työntekijöistä, jos jokin mietityttää tai haluaisit kehittää ja luoda uutta kanssamme. Me olemme täällä sinua varten.

Viikoittaisten jumalanpalvelusten lisäksi tarjoamme toimintaa ja tapahtumia eri-ikäisille: päivä- ja perhekerhoja, nuorten toimintaa, keskustelu- ja raamattupiirejä, kuoroja, konsertteja ja paljon muuta. Toiminnastamme saatte tietoa ilmaisjakeluna kannettavasta seurakuntalehti Kotiviestistä, joka ilmestyy seitsemän kertaa vuodessa Warkauden Lehden välissä, sekä tietenkin sosiaalisen median kanavistamme Facebookissa ja Instagramissa. Lisäksi eri toimipisteistämme löytyy monenmoisia esitteitä sinulle.

Varkauden seurakunnan logo.

Varkauden pääkirkossa olevan freskon enkeliaihe.