Juhlapöytä.
Seurakunnan tiloissa voit järjestää monenlaisia perhejuhlia suurellekin joukolle.

Tilavuokrat

Varkauden seurakunnan tilavuokrat ovat voimassa 31.3.2022 alkaen.
Hinnat sisältävät keittiön käytön, salivuokran ja pöytäliinat sekä kulloinkin voimassa olevan alv:n.

Vuokra-aika ensimmäiseltä neljältä tunnilta, ellei toisin mainita.
Ylimeneviltä tunneilta peritään 20 euroa / alkava tunti.

Kastejuhlia ja avioliittoon vihkimistä sekä seurakunnan jäsenen hautaan siunaamista varten seurakunnan tilat ovat seurakuntalaisille ilmaisia.
Varkauden seurakuntaan kuulumattoman vainajan siunaustilasta peritään vuokraa 76 euroa.

Pääkirkko

• Kirkkosali enintään 1 100 henkilöä – 1 000 euroa (kertakorvaus per tilaisuus).
  • Seurakuntasalit Kustaa, Aulis ja Heikki noin 130 henkilöä – 210 euroa.
  • Seurakuntasalit Kustaa ja Aulis noin 80 henkilöä – 150 euroa.
  • Seurakuntasali Kustaa enintään 30 henkilöä – 100 euroa.
  • Hannun sali noin 20 henkilöä – 100 euroa.

Kangaslammin kirkko

• Kirkkosali ja seurakuntasali enintään 90 henkilöä – 150 euroa.

Kuoppakankaan seurakuntakeskus

• Kirkkosali enintään 100 henkilöä.
  • Seurakuntasali ja kahvio enintään 100 henkilöä – 150 euroa.
  • Liikuntasali (syys/kevätkausi) – 10 euroa per tunti.

Könönpellon seurakuntakuntakeskus

• Kirkkosali ja seurakuntasali enintään 60 henkilöä 150 euroa.

Luttilan kappeli ja seurakuntatalo

• Luttilan kappeli enintään 60 henkilöä.
  • Seurakuntasali enintään 60 henkilöä – 150 euroa.

Puurtilan seurakuntakoti

• Seurakuntasali enintään 60 henkilöä, tilat voidaan varata, mikäli tarjoilut tulevat seurakunnan emäntien pitopalvelusta.
  • Ranta-sauna – 50 euroa.
  • Kota – 25 euroa.
  • Majoitus – 20 euroa/hlö/yö. Yli 20 henkilön ryhmille hinta sisältää aamiaisen.
  • Aamiainen – ma-la 7,50 euroa/hlö, su 9 euroa/hlö.
  • Liinavaatteet  – 10 euroa/hlö.

Huomioitavaa

• Tilavuokraa ei peritä, mikäli tarjoilut tilataan seurakunnan emäntien pitopalvelusta vähintään 15 henkilölle - Puutilan pitopalvelu -
  • Tilavuokria korotetaan pyhäpäivinä 25 prosenttia.
  • Tila tulee varata hyvissä ajoin, samoin myös seurakunnan emäntien pitopalvelu välittömästi tilojen varaamisen jälkeen.
  • Keittiön käyttö seuraavan päivän tilaisuuksien valmisteluun 50 euroa. HUOM! Ei peritä kastejuhlien järjestäjiltä.
  • Yleishyödylliset, voittoa tavoittelemattomat yhdistykset saavat tilavuokrista alennusta puolet (-50%).
  • Mikäli varaamanne tilaisuus peruuntuu, ilmoita siitä viipymättä seurakuntaan.

Veteraanit

• Veteraanijärjestöille, sotiemme veteraaneille sekä miinanraivaajille tilat annetaan käyttöön veloituksetta.

Sivu päivitetty 30.9.2022.

Toimistosihteeri, hautausasiakaspalvelu

Pappien, kanttoreiden ja tilojen varaaminen perhejuhliin ja kirkollisiin toimituksiin.