Kotiviesti nro 5 ilmestyy 30.9.23

Kotiviesti -lehden numero 5 imestyy joistain tiedoista poiketen lauantaina 30.9. Warkauden Lehden keskelle nidottuna.

Hae omasi

Uusia Kotiviesti-lehtiä toimitetaan haettavaksi Varkauden kirjaston aulaan (Osmajoentie 1) ja kaikkiin seurakunnan toimipisteisiin sekä Kangaslammin asiointipisteelle (Kangaslammintie 5).

Kotiviesti on toiminut yhteistyössä Warkauden Lehden kanssa vuoden 2017 alusta lukien. Kotiviesti-lehti iilmestyy kuusi kertaa vuodessa.

Seurakuntalehti Kotiviestin näköislehti luettavissa

Lue uusin nro 5 /2023 Kotiviesti PDF-versionaLinkki avautuu uudessa välilehdessä (avautuu ikkunaan, ei saavutettava).

Voit lukea näköislehden Warkauden Lehden sivuilta.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Näköislehden arkistoa (aiemmat kuin 2023) on luettavissa myös Issuu.com -julkaisujärjestelmässä Linkki avautuu uudessa välilehdessä(Versio ei tue Lue ääneen -toimintoa. Linkki avautuu uudelle välilehdelle.)

2023-09-30 10:39:00.0