Seurakuntalainen saa vaikuttaa

Seurakunnan jäsenenä sinulla on mahdollisuus vaikuttaa seurakuntasi toimintaan. Kerro ideasi luottamushenkilölle tai seurakunnan työntekijälle. Olet tervetullut toimintaan ja toimimaan.

Luottamushenkilöt edustavat seurakuntalaisia

Seurakuntavaaleilla valitut luottamushenkilöt ovat seurakuntalaisten edustajia ja seurakunnan työntekijöiden kumppaneita. Varkaudessa luottamushenkilöt ovat päättämässä, vaikuttamassa, ideoimassa ja kehittämässä seurakunnan toimintaa kirkkovaltuustossa ja -neuvostossa.

Luottamushenkilöissä on monenikäisiä ja eri elämänalueilla vaikuttavia henkilöitä, jotka tuovat oman persoonallisen panoksensa ja näkemyksensä seurakunnan toimintaan. Tule sinäkin mukaan, jotta seurakunta voisi olla mukana arjessasi vielä paremmin ja jotta edustamiesi seurakuntalaisten ajatukset ja ideat tulisivat hyvin kuuluviin.

Kirkon ovet ovat avoinna muutokselle ja erilaisille mielipiteille.

Ota rohkeasti yhteyttä Varkauden seurakunnan kirkkovaltuuston jäseniin!

Äänestyspäre.
Kuvaaja: Suvi Kava.