Lapsia paistamassa makkaraa kodalla.

Seurakuntakodin kodassa on tunnelmaa!

Koe liikuntaa ja luontoa!

Seurakunta haluaa olla edistämässä koko perheen matalankynnyksen liikuntaharrastusta.  Perheliikunta - Tiikerinkirmailut liikuntailta on Kuoppakankaan seurakuntakeskuksella, Kuoppakankaankatu 11, joka torstai klo 17.30-19.00, alk. 18.1.24. Tiikerinkirmailut on liikuntasalissa tapahtuvaa liikkumista ja pelailua. Käytettävissä on erilaisia palloja, renkaita, hernepusseja, patjoja, hyppynaruja, koripallot ja korit. Tiikerikirmailee leikkeinä tai tarroina illassa. Illan aikana tajoillaan pieni iltapalanen ja illan päättää pieni hartaus.

Perheliikunta - Tiikerikirmailut liikuntailta laajenee, Kangaslammin urheilutalolle kerran kuukaudessa keskiviikkoisin klo 17.00 - 18.00 seuraavasti: 13.3. / 15.5.

Tervetuloa perheet yhdessä viettämään liikunnallista iltaa. Ota mukaan sisätossut ja rennot vaatteet! Seurakunta tarjoaa mehua ja pientä purtavaa.

Nuotio-illat perheille Puurtilan seurakuntakodilla, Murhilahdentie 94, kerran kuukaudessa maanantaisin klo 17.30-19.00 seuraavasti: 11.3. / 8.4. / 6.5. Ota mukaan omat grillattavat, hyvät ulkoiluvarusteet ja iloista mieltä. Seurakunta tarjoaa mehut, kahvia, teetä ja pientä ohjelmaa! Lisätietoja Annelta. Tervetuloa.

Iltakerhotoiminta: Luontoseikkailukerho 5-7v lapsille on torstaisin (alk. 18.1.24) klo. 17-19.00 Kuoppakankaan seurakuntakeskuksella 2. krs. Luontoseikkailukerhossa lapset pääsevät tutustumaan monipuolisesti luonnon tarjoamiin mahdollisuuksiin, siellä liikkuen, touhuille ja tutkien, luontoa kunnioittaen. Paukkupakkasilla luonto tulee sisälle erilaisin askarein, unohtamatta leikkejä ja pelejä. Kerholaiset osallistuvat myös liikuntasalissa järjestettävään Tiikerinkirmailu-liikuntatuokioon! Lisätietoja Tiina Brusilalta p. 040 7490191. RYHMÄ ON TÄYNNÄ!

TAPULI-kahvila on kaikenikäisten, niin lapsiperheiden, koululaisten, aikuisten kuin eläkeläisten avoin ja teemallinen kohtaamispaikka Pääkirkolla kerran kuukaudessa. Tapuli-kahvilassa pelataan 1-2 peliä bingoa ja lisäksi on teemaan liittyvää ohjelmaa.  Illan seremoniamestaereina toimivat diakoniatyöntekijä Petra Mykrä ja varhaiskasvatuksen ohjaaja Piia Sippu, mutta mukana bingoemäntinä on myös lapsia ja aikuisia, kuka haluaa! Piialta ja Petralta voit kysyä lisätietoja!

Tapulin ohjelma vuonna 2024:

ti 23.1.24 Mysteeri --> Mysteeribingo ja kilpailu "arvaa mysteerihenkilön henkilöllisyys"

ti 20.2.24 Pehmoja ja keittoa --> Pehmobingo, keittoa Marttojen kanssa

ti 19.3.24 Pääsiäinen--> Päässiäisbingo ja munan etsintää kirkossa

ti 23.4.24 Vappuetkot --> Vappubingo ja naamiaiset

ti 21.5.24 Luonnon ihmeet todeksi --> Vilttibingo ja kasvatuksen alkeet, ULKONA!

Illan aikana nautitaan teemaan sopiva iltapala ja hartaushetki.

Vapaaehtoinen iltapalamaksu!