Säännöllinen toiminta

Nuorten avoin liikuntasalivuoro

Lukio ja ammatikouluikästen nuorten liikuntasalivuoro Tiistaisin klo 16.00 - 17.00 Kuoppakankaan seurakuntakeskuksella. (Kuoppakankaankatu 11) Lisätietoja Tuomas Issakainen p. 040 809 7130.

Walk in Talk

Hei. Oletko vailla juttukaveria, kaipaatko kuuntelijaa? Onko sinulla jokin asia, joka askarruttaa mieltäsi? Näistä asioista voidaan yhdessä keskustella torstaisin Ohjaamolla klo 13-15 sekä Kuoppakankaan srk-keskuksella klo 17-18.30. Lisätietoja Tarja Natunen p. 040 523 7962. Tapaamisiin.

Ilpo

Ilpossa pelataan, hengaillaan, syödään välipalaa, leivotaan, oleskellaan, liikutaan ja tavataan kavereita.
Torstaisin klo 14-17 Kuoppakankaan seurakuntakeskuksella (Kuoppakankaankatu 11).

Ankkurimessut ja nuorten kohtaamispaikka

Joka kuun kolmantena sunnuntaina Kuoppakankaan seurakuntakeskuksen hämärtyvässä illassa vietetään ankkurimessua. Ankkurimessu on nuorten messu, jossa sähkökitara raikaa ja rummut pärisevät erilaisten musiikkiteemojen tahtiin.

Enkeli.
Näytelmähommiinkin on joskus päästy.
Pannari ja mansikoita.
Ja meillä myös aina silloin tällöin herkutellaan!