Kaatuneita puita Luttilan hautausmaalla ja Puurtilan seurakuntakodilla

Puu kaatunut.
Myrskytuuli katkoi puita Luttilan seurakuntatalon ja kappelin välistä.

Lauantaina 6.8.2022 riehunut myrskytuuli kaatoi puita Luttilan hautausmaalla ja Puurtilan seurakuntakodilla. Luttilan hautausmaan portille kaatunut suuri kuusi ja seurakuntatalon sekä kappelin edustalle kaatuneet puut on jo korjattu pois tieltä. Tuulen heittelemiä risuja siivotaan seurakunnan jokaiselta hautausmaalta pitkin viikkoa.

Tielle kaatunut puu.
Luttilan hautausmaalle pääsee jo kulkemaan esteettä. Puut on raivattu kulkuväyliltä.

Puurtilan seurakuntakodin pihamaalle kaatuneet puut tukkivat tien rantasaunalle ja vaurioittivat beach volley -kentän turvaverkkoja. Raivaus- ja korjaustyöt aloitetaan tällä viikolla. Kaikki Puurtilassa järjestettävät tilaisuudet voidaan järjestää normaalisti.

Rantasaunalle johtavalla tiellä kaatunut puu.

Beach volley -kentän verkot vaurioituneet.

Viime vuona myrskytuulet kaatoivat puita Kangaslammin Rauhalan hautausmaalla. Tänä vuonna Kangaslammilla vahingoilta vältyttiin puuskien puhaltaessa lännemäpänä.

2022-08-08 12:09:25.0