Varkauden seurakunta vaihtaa toiminnanohjausjärjestelmää - Seurakuntavirasto on suljettuna 31.8.2022 henkilökunnan koulutuksen vuoksi

Varkauden seurakunnassa otetaan käyttöön uusi toiminnanohjausjärjestelmä Katrina maanantaina 5.9.2022.

Katrina on käytössä suurimmassa osassa, yli 70 prosentissa, Suomen evankelisluterilaisista seurakunnista. Järjestelmä on kehitetty vastaamaan seurakuntien tarpeisiin. Vaihtamista perustellaan henkilöstön tyytymättömyydellä nykyisen TSS Prime ohjelman toimintoihin ja hitaisiin kehityssuunnitelmiin. Prime on otettu seurakunnassa käyttöön vuonna 2013.

Lisämäärärahan myöntämisestä päätti kirkkovaltuusto kokouksessaan maaliskuussa. Myönnetty lisämääräraha vuodelle 2022 on 16 500 euroa.

Järjestelmäpäivityksen vuoksi koko henkilökunta koulutetaan uuden ohjelman käyttöön 29.–31.8.2022 aikana. Samasta syystä seurakuntavirasto on suljettuna keskiviikkona 31.8. Myös hautausasiakaspalvelun aukioloaikoihin päivitys vaikuttaa siten, että maanantaina 5.9. hautausasiakaspalvelu avautuu vasta kello 12.

Seurakuntaviraston ja diakoniatyön asiakaspalvelussa saattaa hetkellisesti olla viivettä päivityksen myötä. Toivomme seurakunnassa asioivilta kärsivällisyyttä.

Pahoittelemme vaihdoksen aiheuttamaa mahdollista haittaa.

Tue Aug 30 14:05:11 EEST 2022