Kiitos lämpimästä vastaanotosta

Seurakuntapastori Laura istuu Majakan aulassa

Lauralla oli hetki aikaa kertoa kuulumisiaan seurakuntavirasto Majakan aulassa.

Kuukauden kokemuksella Varkauden seurakunnasta Laura kertoo viihtyneensä oikein hyvin.

– Ensivaikutelma on todella hyvä. Seurakuntalaiset tuntuvat välittömiltä ja rennoilta savoilaisilta, savolaiseksi itsekin tunnustautuva pappi kertoo. Laura on syntynyt ja kasvanut Kuopiossa. Sieltä hän ajelee töihin Pohjois-Savon vielä tällä hetkellä eteläisimpään kolkkaan.

– Työyhteisö tuntuu mukavalta ja tilat toimivilta. Pääkirkko alttarifreskoineen teki minuun ison vaikutuksen.

Laura on vihitty papiksi pyhäinpäivänä vuonna 2018. Tämän vuoden alusta heinäkuun loppuun hän toimi Järvi-Kuopion seurakunnan kappalaisen sijaisena. Ennen papinuraa Laura työskenteli uskonnon ja historian opettajana yläkoulussa sekä pienluokassa erityisopettajan sijaisena.

– Kiitos lämpimästä vastaanotosta.

2019-10-15 08:53:00.0