Henkilöstömuutoksia

Seurakuntapastorin virka tulee jälleen avoimeksi, kun lokakuussa seurakuntapastoriksi valittu Liisa Loiri palaa takaisin entiseen työhönsä.
– Kiitollisena Varkauden seurakunnalle työnantajana, huippumukaville työkavereille ja erityisen ihanille seurakuntalaisille jätän haikein mielin papin työni Varkaudessa ja palaan helmikuun lopulla opetustyöhön Varsinais-Suomeen. Palanen sydämestäni jää tänne. Jumalan siunausta teille kaikille, toivottaa Liisa Loiri.

Seurakuntapuutarhurin virkaan on haku päällä. Tällä hetkellä ja viran täyttämiseen saakka vt. seurakuntapuutarhurina toimii toimistosihteeri Merja Määttä. Hakuohjeet virkaan ja tarvittavat lisätiedot löytyvät seurakunnan kotisivuilta.

Kanttori Riikka Leinoselle on myönnetty virkavapaata 1.2.–31.7. Viransijaisena toimii samalla ajalla kanttori Sauli Rissanen.

Hautatoimen toimistosihteerinä toimii ajalla 1.1.–30.6.2022 Kaisa Häkkinen. Hän vastaa hautauslaskutuksesta ja hautareksiterin ylläpidosta. Haudanhoitosopimuksia hoitaa 31.3. saakka Emma Lallukka.

Milla Luostarinen jatkaa vt. nuorisotyönohjaajana 31.5.2022 saakka.

Lastenohjaaja Anne Turunen jatkaa tehtävässä 30.6.2022 saakka.

2022-02-03 16:17:58.0