Seurakuntapuutarhurin viran hakuaikaa jatketaan

Haku seurakuntapuutarhurin virkaan päättyi perjantaina 4.2. klo 23.59. Hakemuksia saapui määräaikaan mennessä kymmenen. Henkilöstöjaosto käsitteli hakemukset kokouksessaan 16.2. ja päätti jatkaa hakuaikaa. Hakuilmoitukseen on tarkennettu virkaan vaadittavaa tutkintoa. Virkaan vaaditun tutkinnon oli suorittanut vain yksi ensimmäisen hakukierroksen hakijoista.

Jatkettu hakuaika päättyy torstaina 10.3. klo 12. Henkilöstöjaosto käsittelee hakemukset kokouksessaan 16.3. ja päättää haastatteluun kutsuttavat. Uuden puutarhurin olisi määrä aloittaa virassaan kevään 2022 aikana.

Seurakuntapuutarhuri vastaa seurakunnan hautausmaahallinnosta ja toimii esimiehenä hautatoimen työntekijöille ja hautausmaiden kausityöntekijöille. Viran kelpoisuusehtona on puutarha-alan korkeakoulu- tai opistoasteen tutkinto (hortonomi AMK tai vastaava). Seurakunnassamme arvostetaan kokemusta seurakuntatyöstä, suunnittelu- ja esimiestehtävistä sekä halua työskennellä yhteistyössä eri työalojen kanssa.

2022-02-17 16:09:44.0