Varkauden seurakunnassa on haettavana kaksi nuorisotyönohjaajan virkaa

Tule töihin Varkauden seurakuntaan, joka on sitoutunut vahvistamaan yhteyttä ympäristöön, luomakuntaan
ja lähimmäisiin kestävillä valinnoilla. Seurakunnan arvoja ovat kiitollisuus, kunnioitus ja kohtuus.
Tutustu seurakuntamme straetgiaan Välittämisen vuodet 2021-2025 seurakunnan kotisivuilla.

Nyt haettavana on kaksi nuorisotyönohjaajan virkaa.

Nuorisotyönohjaajat toimivat omien vastuualueidensa kehittäjinä ja asiantuntijoina sekä osana 12 hengen kasvatustyön tiimiä.
Avointen virkojen vastuualueet painottuvat varhaisnuorisotyön, nuorisotyön ja rippikoulutyön sekä nuorten aikuisten alueille.

Viran kelpoisuusehtona on Kirkkohallituksen päätöksen nro 124 mukainen ammattikorkeakoulututkinto tai piispainkokouksen
aikaisempien päätösten mukainen tutkinto kirkon nuorisotyöstä. Tehtävän hoitaminen edellyttää itseohjautuvuutta,
hyviä vuorovaikutustaitoja sekä myönteistä ja innovatiivista otetta toimia lasten ja nuorten muuttuvassa toimintaympäristössä.
Kansainvälisentyön/lähetyssihteerin pätevyys katsotaan eduksi toista virkaa täytettäessä, sillä seurakunnan lähetys- ja
kansainvälinen työ hoituvat kasvatuksen tehtäväalueen alaisuudessa.

Virkaan valittavien tulee olla konfirmoituja evankelis-luterilaisen kirkon jäseniä. Ennen valinnan vahvistamista heidän tulee esittää
hyväksyttävä todistus terveydentilastaan ja voimassa oleva hyväksyttävä rikosrekisterilain 6 §:n mukainen rikosrekisteriote.

Virat täytetään neljän kuukauden koeajalla 1.12.2021 alkaen tai sopimuksen mukaan.
Palkkaus on vaativuusryhmän 502 mukainen (Vähimmäispalkaa 2 426,19).

Hakemus osoitetaan henkilöstöjaostolle.
Sähköpostin otsikkokentässä tai kirjekuoressa tulee olla merkintä Nuorisotyönohjaaja.
Hakemus on toimitettava 10.9. klo 12 mennessä osoitteella: varkauden.seurakunta@evl.fi

tai

Varkauden seurakunta
Ahlströminkatu 19
78250 Varkaus

Haastateltavaksi valituille järjestetään haastattelutilaisuus 20.9.2021.

Lisätietoja:
Johtava kasvatustyön viranhaltija Tiina Taavitsainen