Kotiviesti nro 6 /23 ilmestyi

Kotiviesti nro 6 ilmestyi 25.11.23

Hae omasi

Uusia Kotiviesti-lehtiä toimitetaan haettavaksi Varkauden kirjaston aulaan (Osmajoentie 1) ja kaikkiin seurakunnan toimipisteisiin sekä Kangaslammin asiointipisteelle (Kangaslammintie 5).

Kotiviesti on toiminut yhteistyössä Warkauden Lehden kanssa vuoden 2017 alusta lukien. Kotiviesti-lehti iilmestyy kuusi kertaa vuodessa Warkauden Lehden välissä.

Seurakuntalehti Kotiviestin näköislehti luettavissa.

Voit lukea näköislehden Warkauden Lehden sivuilta.Linkki avautuu uudessa välilehdessäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Näköislehden arkistoa (aiemmat kuin 2023) on luettavissa myös Issuu.com -julkaisujärjestelmässä Linkki avautuu uudessa välilehdessäLinkki avautuu uudessa välilehdessä(Versio ei tue Lue ääneen -toimintoa. Linkki avautuu uudelle välilehdelle.)

2023-11-27 10:41:05.0