Unelmien Perhekerhot ovat avanneet ovensa!

Lapsi laskee mäkeä.
Pääseepä perhekerhossa pulkkamäkeenkin.

Seurakuntamme perhekerhot, Luttilassa, Kuoppakankaalla ovat vuoden alusta uudistuneet sisällöltään. Perhekerhot ovat avoimia kohtaamispaikkoja kaikille perheille, jotka etsivät elämyksellisiä hetkiä yhdessäolon, niin luovuuden, taiteen, kuin liikkumisen parissa. Perhekerhot ovat paikkoja, joissa syventää perhesiteitä ja joista saa iloa arkeen.

Tiistaisin Luttilan seurakuntakeskuksella kokoontuva Metsämörrin puuhamaa-perhekerho, rakastaa luontoa!

–Metsämörri on täynnä seikkailuja, tutkimusta ja yhteisiä hetkiä, jotka vahvistavat perhesiteitä. Perhekerhossa kohtaamme luonnon monimuotoisuuden ilon ja oppimisen kautta, kertoo kerhosta vastaava lastenohjaaja Tiina Brusila.

Kerhossa pääsee konkreettisesti nauttimaan kauniista luonnosta ja retkeilemään lähimetsässä. Luonnon helmassa perheet voivat yhdessä tutkia, oppia ja nauttia raikkaasta ilmasta sekä luonnon ihmeistä. Seurakuntasali on myös käytössä, joten luonnon ihmeet todeksi koetaan myös sisätiloissa!

Torstaisin Käpykankaalta, Haukankujan kerhotilasta vesivahingon takia Kuoppakankaalle talvilomaviikon jälkeen siirtynyt perhekerho- Jänön taidetupa, tarjoaa inspiroivia taidehetkiä kaikenikäisille. Lapset ja aikuiset voivat yhdessä antaa mielikuvituksensa lentää vapaasti maalaten, piirtäen ja askarrellen. Ohjaajamme tukevat luovaa ilmaisua ja tunnelma on täynnä hymyjä ja innostusta.

Maalaamme, piirrämme ja askartelemme yhdessä perheiden kanssa. Taide on maaginen tapa ilmaista itseään, ja täällä luomme värikkäitä muistoja ja innostamme luovuuteen, kerhoa vetävä lastenohjaaja Sari Maunula vielä korostaa.

Perjantaisin Kuoppakankaan seurakuntakeskuksella kokoontuu Tikrun kirmailut-perhekerho, joka tarjoaa hauskoja liikuntahetkiä, jotka sopivat kaikenikäisille.

Liikunta on hauska tapa viettää aikaa perheen kanssa, ja täällä voimme nauttia energisistä hetkistä yhdessä. Täällä pääsee myös leikkimään yläkerran leikkihuoneen leluilla, kerhosta vastaava lastenohjaaja Anne Turunen iloitsee.

Seurakunnan perhekerhoissa luomme yhdessä muistoja ja rikastamme arkea. Se on avoin yhteisö, jossa jokainen perhe on tärkeä ja tervetullut! Jokaisessa perhekerhossa tarjolla pientä purtavaa, juomaa ja rauhoittava hartaushetki.

Perhekerhot ovat avoinna klo. 9.30-11.30!

Tervetuloa uusiin seikkailuihin!

2024-03-28 10:51:00.0