Kotiviesti numero 4 ilmestyy

Seurakuntalehti Kotiviestin näköislehti luettavissa

Lue uusin nro 4 /2023 Kotiviesti PDF-versionaLinkki avautuu uudessa välilehdessä (Linkki avautuu uuteen ikkunaan, ei saavutettava).

Voit lukea näköislehden Warkauden Lehden sivuilta.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Näköislehti luettavissa myös Issuu.com -julkaisujärjestelmässäLinkki avautuu uudessa välilehdessä. (Versio ei tue Lue ääneen -toimintoa. Linkki avautuu uudelle välilehdelle.)

Hae omasi

Uusia Kotiviesti-lehtiä toimitetaan haettavaksi Varkauden kirjaston aulaan (Osmajoentie 1) ja kaikkiin seurakunnan toimipisteisiin sekä Kangaslammin asiointipisteelle (Kangaslammintie 5).

Kotiviesti on toiminut yhteistyössä Warkauden Lehden kanssa vuoden 2017 alusta lukien. Kotiviesti-lehti iilmestyy kuusi kertaa vuodessa, Warkauden Lehden syleilyssä, keskelle nidottuna 29.7.2023.

2023-07-28 11:32:46.0